• Header Jos 1
  • Header Jos 6
  • Header Jos 7

foto-jos.nl

Vanmorgen weer op tijd wakker en dus even op de voorplecht gaan staan voor de startfoto van de dag. Nu voorop en achterop genomen.

Bewolkt met lokale buien deze ochtend. Half 10 kwamen we de haven van Trondheim binnen en gingen er 4 excursies aan wal en dat waren wederom veel mensen.
De kajak trip telde 9 man vandaag en dat was een leuke groep.

Vanaf het schip waren we eerst met een taxibusje naar de andere kant van de stad gebracht en vanaf daar gingen we met 10 kajaks terug naar de haven varen, stroom afwaarts natuurlijk

We stopten even in het oude deel van de binnenhaven om een groepsfoto te maken en daarna werden wij zelf nog even gefotografeerd

Na deze 2 uur peddelen werden we weer netjes terug gebracht naar het schip en kort na binnenkomst op het schip voereden we weer uit

Nog even afscheid van Trondheim en weer verder noordwaarts

We passeerden ook nog een militaire luchtmacht basis waar ze met F35's aan het oefenen waren. Beste herrie!

We varen nu naar de nauwste passage op deze reis en dus weer even mijn plekje op de voorplecht ingenomen om dit mee te kunnen maken

Leuk dat er hier ook een boot rond vaart die naar Lewis Hamilton vernoemd is

eerste tegenligger van de Hurtigruten op deze reis is de Otto Sverdrup en daar hebben we natuurlijk naar gezwaaid

Tafel 16 is mijn tafel aan het raam en nu daar voor het eerst plaats kunnen nemen tijdens het avondeten

Lekker gegeten vanavond met een biertje erbij. Nu nog even de foto's doen en dan plat.